Kog perlebyg i en gryde med vand.
Hak rødløg fint.
Bland rødløg, spinat, blommer skåret i kvarte og feta.
Når perlebyg er kogt, skylles de med koldt vand og kommes i skålen.
I en lille skål blandes dressingen og hældes over salaten.
På en pande kommes mandler og soyasauce. Varm det ved høj temperatur, til soyaen er trængt ind i mandlerne.
Top salaten med soyamandler.
Velbekomme!