Udblød og kog bønnerne efter anvisning på posen. Eller hæld vandet fra bønnerne og skyl dem grundigt.
Kom alle ingredienserne i en blender / minihakker.
Blend det hele til det har en ensartet konsistens.
Smages til med salt og peber.
Opbevares på køl.
Jeg spiste den efter den havde været en tur på køl.