Start med at tænde ovnen på 175 grader (over-og undervarme).
Kom æg, sukker og vaniljesukker i en skål.
Pisk det kort sammen med en håndmixer.
Tilføj de øvrige ingredienser og vend det sammen med en dejskraber.
Fordel dejen i et ildfast fad beklædt med bagepapir. Jeg bruger et metalfad på 20 x 20 cm.
Bag kagen midt i ovnen i 25-30 minutter. Prik i kagen – der skal ikke hænge noget ved, men kagen må endelig ikke blive tør.
Lad den køle helt af.
Rør glasuren sammen i en skål.
Fordel det på kagen. Hak daim groft og kom det på den våde glasur.
Lad det størkne og server derefter. Velbekomme!