Et par timer før servering (gerne om aftenen, hvis det skal spises til morgenmad) blandes kokosmælk og chiafrø i en skål (og evt. havregryn). Rør det godt sammen og sæt det på køl.
Om morgenen røres grøden sammen med skyr og tilsættes evt. lidt vaniljepulver og honning. Tilsæt mere skyr, hvis du ønsker.
Top grøden med jordbær-chia marmelade. Velbekomme.