Smelt smør i en gryde. Tilsæt mælk og lad det køle helt af.
Riv citronerne fint og pres saften ud. Kom det i en skål. Riv marcipan groft og tilføj til skålen. Sæt til side.
Tænd ovnen på 180 grader.
Kom sukker, vanilje og æg i en skål. Pisk det i cirka 5 minutter med en håndmixer, til det er lyst og luftigt.
Bland hvedemel og bagepulver i en skål. Vend det derefter over i æggeblandingen - men pisk ikke. Det skal vendes i.
Tilføj derefter smørblandingen og vend det forsigtigt rundt.
Tilføj til sidst marcipanblandingen og vend det godt rundt.
Kom papirmuffinsforme (jeg bruger nogle store) i en muffinsform af silikone. Så holder de bedst formen.
Bages midt i ovnen i 24-25 minutter. Hold øje med dem - de må endelig ikke blive tørre. Lad dem køle helt af.