Kom dadlerne i en skål og overhæld dem med kogende vand. Lad dem stå i 15 minutter.
Hæld vandet fra og kom dadlerne i en foodprocessor.
Blend dadlerne godt i foodprocessoren. Tilsæt de øvrige ingredienser og blend til massen er næsten helt ensartet.
Kom massen i en form beklædt med bagepapir (cirka 22 x 33 cm).
Sæt nu massen i fryseren i 24 timer. Det bliver ikke helt hårdt, men det skal fryses for at kunne skæres ud.
Tag det ud af fryseren og skær det i små tern.
Smelt chokolade over vandbad. Tilføj kokosolie og rør rundt.
Overtræk nu hver enkelt firkant ad gangen. Jeg bruger en gaffel til at holde karamellen på og en spiseske til at overhælde med chokolade.
Placer karamellerne på et skærebræt med bagepapir.
Drys med en smule salt og kom dem i fryseren.
Spises direkte fra frost.
Velbekomme.