Start med at skære dit hokkaidogræskar i to dele. Fjern kernerne. Mit græskar var økologisk, så jeg beholdt skrællen på. Ellers så fjernes denne med en skarp kniv. Skær det halve græskar i skiver og kom det på en bageplade.
Bages ved 200g i ovnen. Bages til det er mørt.
Imens laves resten af dejen.
Blend dadler, bananer, æg og mælk sammen.
Kom det i en skål.
Tilføj kokosolie, havremel, bagepulver, salt, vanille og kanel. Rør det godt sammen.
Blend græskar fint og bland det i dejen.
Bages ved 200g varmluft i ca. 20 minutter. Jeg bagte mine i en silikoneform.
Når de er kølet af, overtrækkes de med mørk chokolade.
Velbekomme!