Tænd ovnen på 150 grader (alm. ovn - over-og undervarme).
Kom smør og honning i en gryde. Lad det smelte sammen.
I en skål blandes havregryn, grofthakkede mandler, kokosmel, et drys kardemomme og et drys salt.
Hæld smør-blandingen over og rør det godt rundt.
Kom det hele på en bageplade beklædt med bagepapir.
Bages midt i ovnen i 15-20 minutter. Rør rundt undervejs. Hold godt øje med det - det skal blive gyldent, men må ikke blive for mørkt. Kom det i et fad, så det kan køle af. Det bliver sprødt, når det køler af.
Når det er afkølet tilsættes grofthakket mørk chokolade.
Spises på yoghurt. Velbekomme.