Kom olie i en gryde.
Skær løg, hvidløg, gulerødder, ingefær, gurkemeje og chili i tern/små stykker og kom det i en gryde.
Lad det stege til ét minuts tid, hvorefter der tilsættes karrypasta, vand og grøntsagsboullion.
Lad suppen koge, til gulerødderne er blevet møre.
Imens laves de stegte kikærter.
Kom lidt olie på en pande og steg kikærterne heri. Når kikærterne har fået lidt farve, tilsættes soya. Kikærterne er færdige, når alt soya er på kikærterne.
Når gulerødderne er kogt møre, skal suppen blendes. Jeg brugte min stavblender.
Smag herefter til med salt og citronsaft.
Serveres med kikærter og lidt feta.
Velbekomme.