4spsksødendejeg forsøgte med sukrin for første gang, men du kan bruge honning / sirup / stevia/ dadler
½tsksalt
2tskbagepulver
Instructions
Rør æg, mel, mælk, vanillepulver, gryn, det søde, salt og bagepulver sammen i en skål.
Smel kokosolie og kom det i dejen.
Til sidst røres de frosne hindbær i.
Bages ved 200grader i ca. 20 minutter (eller til de er gyldne. Der er forskel på ovne, så hold øje med dem). Jeg bager altid i silikone forme, da de så slipper formen let.