Vær forsigtig når du skal løsne springformen. Brug en kniv til at skære langs formen med, for at være sikker på at kagen slipper siderne. Ellers risikerer du, at den hænger fast og kagen sprækker. Dette skete for mig. Skulle det ske, kan du nemt trykke kagen sammen og eventuelt komme lidt glasur på der.