Kom smør og brun farin i en gryde. Smelt det sammen, til smør er helt smeltet. Lad det køle af til stuetemperatur.
Tænd ovnen på 160 grader over-og undervarme.
Kom smørblandingen, sukker, æg, vaniljesukker, salt og natron i en skål. Pisk det sammen med en håndmixer.
Tilføj grofthakket mørk chokolade og vend det godt sammen. Sæt dejen på køl i 10 minutter.
Del dejen i 10 eller 11 kugler. Tryk hver kugle flad og placer 1 tsk. frossen Nutella i midten. Tryk dejen op omkring kuglen og sørg for, at dejen slutter helt tæt. Placer 5 kugler på en bageplade med bagepapir. De flyder en del ud, så sørg for at der er mellemrum mellem dem.
Bages i 18-20 minutter, alt efter hvor bløde du ønsker dem. Jeg har testet dem fra 15-20 minutter og i min ovn er de bedst ved 18 minutter, hvor de stadig er bløde i midten og sprøde i kanten. Fortsæt med de resterende kugler.
Lad dem køle helt af efter bagning.
Velbekomme!