Start med at komme Oreo i en foodprocessor. Det skal være hele kiksen med creme. Det skal blendes helt fint.
Bland flødeost og kiks sammen. Tilføj kakao og rør det godt sammen.
Tril massen til kugler og kom dem i fryseren i cirka 2 timer.
Smelt chokolade over vandbad.
Tril kuglerne i chokoladen. Jeg bruger to gafler. Placer de overtrukne kugler på et stykke bagepapir (gerne på et skærebræt).
Pynt med flagesalt eller knuste Oreos.