Start med at tænde ovnen på 200 grader varmluft.
Kom alle ingredienserne i en foodprocessor. Blend det til en nogenlunde ensartet konsistens.
Lad dejen hvile i 10 minutter.
Form bollerne med en våd ske eller våde hænder. Der bliver til cirka 6 stk. Kom bollerne på en bageplade beklædt med bagepapir. Det er meningen at de er klistrede. Brug hænderne til at forme brødene, så de er flade og glatte på overfladen.
Drys med sesamfrø.
Bages midt i ovnen 18-20 minutter, til de er gyldne (også under bunden). Lad brødene køle helt af inden de skæres i – ellers kan de virke klæbrige i midten.
Opbevares i en pose i køleskabet. Velbekomme.