Start med at tænde ovnen på 180 grader varmluft.
Kom hytteost i en foodprocessor. Blend det godt, så det bliver fint i konsistensen.
Kom hytteost, hvedemel, æg, salt og bagepulver i en skål.
Bland det godt sammen. Jeg brugte hænderne. Dejen skal være klistret.
Del dejen i 6 lige store stykker og form dem som boller.
Placer dem på en bageplade beklædt med bagepapir.
Med fingrene laver du nu hul i midten og trækker dejen lidt ud, så de kommer til at ligne bagels.
Pensl med æg og bages i ovnen i cirka 20 minutter. Hold øje med dem, der er forskel på ovne.
Lad dem køle helt af, inden de skæres over.