Tænd ovnen på 175 grader almindelig ovn.
Start med at piske sukker, vaniljesukker, æg og afkølet smeltet smør sammen, til det er lyst og lidt luftigt.
Tilsæt hvedemel, citronskal og bagepulver. Vend det sammen med en dejskraber. Dejen er lidt tyk, det er meningen.
Tilsæt nu rabarber, marcipan og hvid chokolade. Vend det sammen med dejskraberen.
Fordel dejen i muffinsforme. Jeg brugte min silikoneform, hvor jeg kom papirforme af god kvalitet i (så de ikke hang fast).
Bages i 25-30 minutter, til de er gyldne. Prik gerne i dem og se, om de er færdige. Der er forskel på ovne, så hold øje med dem. De skal være let gyldne.
Lad dem køle helt af, inden du fjerner dem fra formen.