Bland hvedemel, mandelmel, sukker og vanilje i en skål.
Tilsæt æg og smør i tern.
Saml hurtigt dejen – den må ikke æltes for meget.
Læg dejen på køl, indtil den er fast nok til at blive rullet ud.
Tænd ovnen på 180 grader varmluft.
Del dejen i to og rul den ud mellem to stykker bagepapir.
Dejen skal være cirka 3-4 mm tyk.
Udstik runde stykker eller skær passende snitter.
Bag bundene i 12-15 minutter, til de er let gyldne.
Lad bundene køle lidt af, smør derefter rabarberkompot på og saml dine rabarbersnitter. Når de er helt afkølede, pyntes de med glasur og krymmel.