Start med at tænde ovnen på 175 grader varmluft.
Smelt smør og lad det køle en smule af.
Riv rugbrød groft på et rivejern (eller brug en foodprocessor).
Kom alle ingredienserne i en skål og rør det godt sammen.
Tril dejen til kugler (cirka på størrelse med 1/2 spiseske) og placer dejen på en kold bageplade beklædt med bagepapir. Tryk let på klumpen, så den bliver en smule flad.
Jeg bager cirka 8 ad gangen. Bages midt i ovnen i cirka 20 minutter, til de er gyldne.
Træk bagepapiret over på en rist og lad dem køle helt af, før de spises.
Opbevares i en lufttæt beholder.