Kom alle nødder og kerner i en skål.
Hæld æg, olie og salt i og rør det hele godt rundt.
Kom dejen i en rugbrødsform beklædt med bagepapir - eller en silikoneform.
Bages 1 time ved 160g.
Skæres når det er helt koldt, ellers kan det smuldre lidt.
Smager skønt med et stykke ost på.
Velbekomme!