Start med at tænde ovnen på 200 grader varmluft.
Kom bananer i en skål og mos dem med en gaffel. De skal gerne moses så fint som muligt.
Tilsæt nu æg, hvedemel, vanilje, smør og salt.
Pisk det godt sammen med et piskeris.
Vend til sidst chokolade i dejen.
Fordel dejen i en silikoneform.
Bages midt i den forvarmede ovn i cirka 15 minutter. Hold øje med dem – der er stor forskel på ovne.