Start med at tænde ovnen på 175 grader varmluft.
Kom mørk chokolade og kokosolie i en skål over vandbad og lad det smelte sammen.
I en minihakker eller blender males mandler til mandelmel, gerne så fint som muligt. Kom det i en skål.
Tilsæt æg og kokossukker.
Mos dadlerne med en gaffel og tilsæt i skålen.
Tilsæt salt, kaffe, kakao og den smeltede chokoladeblanding.
Bland det hele godt rundt. Smag på dejen om den mangler salt eller sødt.
Tilsæt grofthakkede valnødder.
Beklæd en 15 x 20 cm form med bagepapir.
Kom dejen deri og glat overfladen med en kniv.
Bages i ca. 20-30 minutter - den skal være gylden - prik evt. i den med en gaffel.
Når kagen er færdig, skal den køle af ( et tip er at komme den i fryseren i 10 minutter).
Imens laves chokolade ganachen over vandbad. Rør den smeltede chokolade godt sammen med soyafløden, til det har fået en cremet konsistens.
Smøres ovenpå den kolde kage.Velbekomme!