Først skal mandlerne blendes fint og kom det i en skål.
Blend dadler fint. Hvis din blender har lidt besvær med det, så tilsæt 1 af æggene her.
Blend derefter banan, æg og kokosolie sammen. Hæld det i skålen.
Tilsæt nu salt og kakaopulver.
Dejen kommes nu i forme - jeg brugte silikoneforme.
Bages ved 200g i ca. 20 min.
Når de kommer ud af ovnen, kommes et lille stykke mørk chokolade på hver muffin, så det kan smelte.
Top med friske hindbær, når dine muffins er kølet af.