Nu skal bollerne fyldes. Del dejen i 12 lige store klumper. Med en kagerulle rulles de nogenlunde tyndt, som på billedet.
Kom 1 spsk creme,1 tsk remonce og hvad du ellers ønsker af fyld.
Luk bollerne grundigt. Dette gøres ved at tage begge sider ind mod hinanden og derefter den øvre og nederste side mod hinanden. Luk godt til og vend bollen om, så åbningen er ned ad.
Kom bollerne på en bageplade beklædt med bagepapir.
Lad dem hæve igen under et viskestykke. Gerne 40 minutter et lunt sted.
Når bollerne har hævet, så kan de pensles med lidt pisket æg.
Bollerne bages ved 200 grader i 12-15 minutter ca - hold øje med dem, der er forskel fra ovn til ovn. De skal være gyldne, men bløde.
Når de kommer ud af ovnen, kommes der lidt mørk chokolade oven på. Når det begynder at smelte, fordeles det med en kniv. Toppes med frysetørrede bær, lidt guldstøv eller hakkede nødder.
De kan holde sig lækre et par dage, opbevar dem i en pose på køl - ellers kan de sagtens fryses og evt. varmes i en mikroovn.
Velbekomme.